Dag Nederland!

11 februari 2010 - Ede, Nederland

Lieve allemaal!

Zoals de meesten van jullie al weten waren wij het werkende leven en Nederland een beetje zat en daarom hebben wij besloten om op avontuur te gaan! We gaan een deel van de wereld verkennen en willen jullie via deze weg op de hoogte houden van de fantastische tijd die wij gaan beleven!

Via het kaartje op deze site kunnen jullie ook volgen waar we ongeveer zitten!

Hopelijk kunnen we jullie vermaken met veel mooie verhalen!

Liefs Jits en Son

1. Jeroen van Beek:
    12 februari 2010
    Ha nichje Jits.
    wat gaaf te lezen dat je gaat globetrotten.
    Had ik dat ooit maar gedaan... Maar ja. Wat niet is kan nog komen. ik ga je wel volgen hoor. Heel veel plezier en alle liefs, jeroen, karin, floortje en maritte
  2. Els Flentge:
    12 februari 2010
    Wat fijn voor je, dat je nu een droom kan waarmaken.
    Wij hebben ook net een kleine droom achter de rug, nl. een cruise naar de Canarische eilanden. Volgend jaar gaan we naar de Caribiën, daar gaan we ook een cruise maken.
    Ik zal je zeker volgen op jullie reis en maak maar heel veel mooie foto's. Ik wens jullie alvast heel veel succes toe en veel plezier.
    Groetjes van Rob en Els en van Ruud en Petra met aanhang. Tot schrijfs.
  3. marianne van beek:
    13 februari 2010
    Hoi Jits!
    Wat 'n lef, wat 'n avontuur!
    Je neemt bagage mee, maar deze reis geeft je bagage voor je leven.
    Ik ga je volgen. Veel succes met de laatste voorbereidingen.
    Liefs,
    Marianne
  4. Guus en Hanny:
    28 februari 2010
    veel reisplezier, maar gebruik wel je verstand, want je komt vam alles tegen.
  5. Wilbert:
    17 maart 2010
    Leuk hoor Jits en Sonja,

Doen jullie goed nu kan het nog.
    Maak er wat moois van en pas op jezelf.
    Ik zal zo nu en dan wel ff kijken waar jullie uithangen.

Gr. wilbert
  6. tim:
    1 april 2010
    hee sonnie

ben je nu al weg of duurt het nog even, nog niet echt veel te lezen namelijk :P maare wij zijn goed opweg nog maar een maandje dan zijn we alweer terug, laat nog eens wat van je horen als je ergens zit waarvan je denkt: nou nou..

groetjes Tim
  7. Marije:
    7 april 2010
    Hee dushi's!!!!

Kom net thuis na het tripje Schiphol.. jullie zijn al in Londen ha ha. Mo en ik hebben geen shop-troost-voer kunnen vinden ha ha. Maar wel weer wijn in de trein! Hopelijk een heerlijk hotelletje gevonden en op zoek naar ideale kroeg :-)

Geniet er van schatjes!!!!!!!!

Dikke kus
  8. Monique:
    9 april 2010
    Lieverds!

Hoe was jullie vlucht naar de andere kant van het water? En hoe is het in LA? Son, niet meteen al je geld erdoorheen jagen op Rodeo Drive he ;) En Jits.. die afspraak over in elk land een.... geldt ook voor LA, dus schiet maar op, haha! Enjoy!

Kus
  9. Bianca:
    10 april 2010
    Schatties !
    Hoe is jullie vlucht verlopen?
    Zijn jullie nu eerst lekker aan het chillen op het strand?
    Ik was een beetje laat met smsen he ;) schaam schaam..
    Lekker genieten ! Ben benieuwd naar foto's en reisverhalen. Ik hou de site op de hoogte !

dikke kus
  10. Wilbert:
    10 april 2010
    Hay meiden,

LA al onveilig gemaakt??

Geniet ervan, maar doe geen dingen die ik ook nie zal doen.

Gr. wilbert
  11. Els Flentge:
    11 april 2010
    De kop is eraf voor jullie. Ben erg benieuwd naar jullie avonturen. Ik wens jullie nog eens heel veel succes en plezier toe.
    Els F